Er du dressurrytter og ønsker å representere Borge Rideklubb på lag under landsmesterskap lag og lag NM?

Landsmesterskapet dressur 2021 går den 4. -5. september i regi av Borge Rideklubb, mens lag NM går 17.-19. september i regi av Skedsmo Rideklubb. Uttaket vil bli foretatt ut i fra gjeldende kriterier til NRYF. Resultatene fra de to siste årene vil bli vurdert, der resultater fra inneværende år vil bli vektlagt for uttak.

Dersom flere kandidater stiller likt, vil klubbens styre foreta utvelgelsen ut i fra deltakelse og engasjement i klubbens arbeid. Husk at du selv er ansvarlig for at du er kvalifisert før påmelding. Les også kriteriene for disse to mesterskapene på rytter.no.

Vi trenger også lagleder (e) til begge mesterskapene. Dersom du har lyst og mulighet til å påta deg denne oppgaven, er det fint med beskjed. For ønske om å ri på lag, send navn på ekvipasje og hvilket mesterskap dere ønsker til borge.dressur@gmail.com