Disse reglene gjelder når det er dressurtrening i ridehuset:

Det er fast trening i ridehuset hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og (fredag). Når det er trening i ridehuset det kun tillat med 5 ekvipasjer utenom de som trener. På ridehuslisten kan du reservere plass for å kunne ri samtidig som det er trening.

• Du må være oppstallet på Fredriksborg Hestesportsenter for å kunne reservere plass i ridehuset.
  • Du må ha registrert deg som bruker på borgerideklubb.no
  • Listen gjelder for vanlige hverdager når det ikke er andre arrangementer som foregår i ridehallen.
  • Andre arrangement i ridehallen har prioritet forran/over denne listen.
  • Står du på denne listen og det er flere enn 7 ryttere som rir i hallen samtidig kan du kreve at de som ikke står på listen forlater hallen.
  • Du må være ferdig med avskritting av hesten i god tid slik at du er ute av hallen til tiden.
  • Du kan kun registrere deg 1 gang per økt.
  • Det er vikeplikt for de som har undervisning.
  • Longering ikke tillatt mens det er trening.

Fredriksborg Hestesportsenter bestemmer reglene for bruk av ridehus. Henvendelser angående reglene skal rettes til Ellen Thorstensen. Borge Rideklubb administrerer den digitale ridehuslisten. Tekniske spørsmål angående bruk av ridehuslisten skal rettes til Borge Rideklubb.

Ridehus, Borge Rideklubb, Fredriksborg Hestesportsenter

You do not have any current signups