Da er årets siste stevne gjennomført, å for et fantastisk stevne!

Et av hovedprosjektene til klubben de siste årene har vært rehabilitering av ridebunn. Takket være DNB Sparebankstiftelsen, rytterforbundet, Kingsrød, samt de andre som har tildelt midler, kunne klubben i år endelig juble over igangsettelse av prosjektet som skal gi hester og ryttere de beste forutsetninger under konkurranser og treninger!

Værgudene var med oss denne helgen med fantastisk vær på lørdag og fint vær på søndag. God stemning i det flotte været med forfriskninger fra kiosken, hvor man som publikum og rytter gledet seg over stevnet og været.

Borge rideklubb vil gjerne få takke, alle de startende, dommere, teknisk personell, alle våre sponsorer og ikke minst alle de frivillige i dugnads gjengen. Uten dere hadde vi ikke fått det til. Tusen tusen takk 😀

Vi gleder oss til å kunne invitere dere alle sammen tilbake til ny stevne sesong 2022!