NM i regi av Gjøvik rideklubb!

0

Forrige helg var flere av våre fantastiske ekvipasjer innlosjert på Biri, for å delta på årets NM i regi av Gjøvik rideklubb. Thea Victoria Harlem og Schermeer’s Hof Simba (kat.1) tok tredjeplass samtlige dager i sin klasse, med skyhøye prosenter, og dro hjem med bronsemedalje i sitt første norgesmesterskap sammen.Helen Richvolsen Aasvangen og President’s Cubald startet klassen for unge ryttere og fikk sjetteplass alle dager, og sjetteplass sammenlagt!Cathrine Oppegaard og Diaster startet klassen for U25 og fikk fjerdeplass alle dager, samt fjerdeplass sammenlagt.Thea Katarina Bråten og Pia Pia red også klassen for U25. De fikk tredjeplass de to første dagene og andreplass i finalen, og en sammenlagt bronsemedalje.Anniken Hals og Centano startet seniorklassen og fikk fjerdeplass på torsdag, tredjeplass på fredag og fjerdeplass på lørdag, hvilket resulterte i en sammenlagt fjerdeplass i mesterskapet.Vi er utrolig stolte over de sterke prestasjonene og gratulerer så mye!

?
??