Prosjekt Rehabilitering av ridebane!

Borge rideklubb har over lengere tid jobbet med blant annet baneprosjektet – som betyr ny ridebunn på Borges 100x70m stevne- og treningsarena! I prosjektet har det vært jobbet aktivt av engasjerte medlemmer og styremedlemmer for å få midler til denne rehabiliteringen. Ny ridebunn gir klubben mulighet til å kunne arrangere flere og større stevner, samt avholde treninger med de beste forutsetninger for hester og ryttere. I prosjektet har klubben mottatt støtte fra Sparebankstiftelsen DNB og NRYF. Det jobbes også aktivt for å få diverse sponsoravtaler – og nå ser det ut til at startskuddet for selve rehabiliteringen går allerede i uke 29!

Dette betyr at vi etter all sannsynlighet kan ønske ekvipasjer velkommen til årets lands- og elitestevne i dressur på en splitter ny ridebunn helgen 20.-22.08.

I uke 31 inviteres det dermed til storstilt dugnad på Fredriksborg for å spre ca. 20 tonn filt i forhåpentligvis strålende sol og godt selskap av Borge-medlemmer! Vi håper så mange som mulig har anledning til å bidra noen timer den uken. Mer info og aktuelle tidspunkt kommer.